[O1] Jak ustawić mechanizm wycieraczek.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • satoot
    Rider
    • 2008
    • 525

    [O1] Jak ustawić mechanizm wycieraczek.

    Jeśli nie został uszkodzony ocynk to się nie przejmuj- nie będzie rdzewieć.
  • mly
    Classic
    • 2007
    • 30

    #2
    [O1] Jak ustawić mechanizm wycieraczek.

    Problem polega na tym,że jak ustawiam ramiona mechanizmu i skręcę to po założeniu wycieraczek albo przechodzą za krawędź szyby albo w drugim przypadku cofają cię na podszybie. Jak ten "cholerny" mechanizm skręcić aby wycieraczki pracowały tylko w polu szyby.

    Proszę o rysunek (może być odręczny) lub zdjęcie z opisem jak mają być ustawione ramiona mechanizmu przed przykręceniem mechanizmu na trzpieniu.

    na e-mail
    [email protected]


    PS.
    Oczywiście wcześniej przeczyściłem i posmarowałem sworznie - mechanizm ponownie działa jak nowy.
    _-=MLY=-_

    Komentarz

    • tom321
      Drive
      S_OCP Member
      • 2007
      • 68

      #3
      oryginalne szyby miały znaki
      ja robie tak po założeniu nowego mechanizmu włączam wycieraczki i wyłączam mechanizm staje i wtedy po wyłączeniu zapłony przykręcam ramiona ok 2 cm od plastiku zawsze sie mieszczę w polu szyby. Może to głupio zabrzmi ale nie pomyliłeś ramion ?

      Komentarz

      • marekzu
        L&K
        • 2007
        • 1412
        • Superb II combi (3V5)

        #4
        a ja mysle ze zle jest przykrecony do oski silnika

        Komentarz

        • tom321
          Drive
          S_OCP Member
          • 2007
          • 68

          #5
          dokładnie to jest ważne. Trzeba to tak skręcić by po uruchomieniu odrazu podnosił wycieraczki jakiś znak był chyba na osi u mnie jak rozbierałem

          Komentarz

          • mly
            Classic
            • 2007
            • 30

            #6
            A nie masz efektu że ramiona po powrocie w dół nie wracają w swoją pozycję "0" tylko cofną się jakieś 5 cm i dopiero po tym wracają/ustawiają się na swoje miejsce startowe "0". Tzn. wchodzą na plastyk podszybia. A jak wezmę i przykręcę ramiona wyżej to wycieraczka kierowcy wchodzi na słupek poza szybę. Jakby tego było mało to przy pierwszym włączeniu po przekręceniu stacyjki wycieraczki kręcą kilka razy (może 4 lub 5) i dopiero się zatrzymują.

            Dalej jest normalnie ..

            Tylko ten zakres wycierania szyb jest nienormalny ..
            _-=MLY=-_

            Komentarz

            • tom321
              Drive
              S_OCP Member
              • 2007
              • 68

              #7
              to tak jakby czujnik w silniku był padnięty jeżeli chodzi o samo włączanie sie.

              Komentarz

              • marekzu
                L&K
                • 2007
                • 1412
                • Superb II combi (3V5)

                #8
                Zamieszczone przez mly
                A nie masz efektu że ramiona po powrocie w dół nie wracają w swoją pozycję "0" tylko cofną się jakieś 5 cm i dopiero po tym wracają/ustawiają się na swoje miejsce startowe "0".
                zle przykrecone do osi silnika

                Komentarz

                • mly
                  Classic
                  • 2007
                  • 30

                  #9
                  No to widzę że czeka mnie ponowne rozkręcanie. Na znaki nie zwracałem uwagi tylko skręciłem tak jak było poprzednio ... (mniej więcej).
                  _-=MLY=-_

                  Komentarz

                  Pracuję...